Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Hotel Savorsky: kvalitní personál je klíčem k jedinečnému zážitku

Kvalitní a moderní ubytování inspirované zahraničními standardy. To již několik let nabízí hotel Savorsky v centru Jihlavy. Jeden z jeho spolumajitelů Martin Košut sbíral zkušenosti v Londýně či v ikonickém dubajském hotelu Burj Al Arab, „Chceme spojit mezinárodní standardy s vřelou českou pohostinností,“ říká. Vypráví nejen o hotelu, ale také o kavárně IPPA Café, která se nachází v jeho přízemí.

Nemáte čas číst? Poslechněte si článek v audio verzi.

Jak jste se k provozování hotelu dostali? Jaká je jeho historie?

Když jsme poprvé viděli dům ze 13. století, jeho atmosféra nás úplně pohltila. Rekonstrukce byla obrovská výzva, ale i příležitost vrátit mu život, který si zaslouží. Jsme přímo v centru Jihlavy, kousek od náměstí, v ulici Komenského směrem k Horáckému divadlu. Chtěli jsme z něj vytvořit boutique hotel, který nabídne moderní komfort, a přitom si zachová historický šarm.

Máte zkušenosti ze špičkových hotelů v zahraničí. Jaká byla vaše osobní cesta v tomto oboru?

Moje cesta začala v Londýně a pokračovala až do Dubaje, kde jsem působil i v legendárním hotelu Burj Al Arab. Tyto zkušenosti nám umožnily nastavit hotel podle mezinárodních standardů a zároveň do něj přenést i něco z české pohostinnosti – přeci jen pocházím z Havlíčkova Brodu. Chceme ukázat, že špičkové služby se dají dělat i mimo velká města.

Jaký je rozdíl v „hotelové kultuře“ v zahraničí a u nás?

V zahraničí jsou standardy jasně dané a host přesně ví, co čekat. U nás to tak zatím není všude, a proto se snažíme tyto postupy přinášet i sem.

A je vůbec možné aplikovat věci, které fungují v zahraničí, i u nás?

Určitě. Například individuální přístup ke každému hostu, digitalizace – online check-in, bezobslužný přístup – nebo důraz na detaily v designu, ale hlavně školení personálu. Na školení našich zaměstnanců klademe velký důraz, protože věříme, že právě kvalitní personál je klíčem k vytvoření jedinečného zážitku, díky kterému se k nám hosté rádi vracejí.

Máte několik typů pokojů, který je mezi hosty nejoblíbenější?

Největší zájem je o naše Deluxe pokoje – modrý a červený, navržené italským studiem, které dělalo i interiér kavárny v přízemí. Jsou prostorné, originální a hosté se v nich cítí skvěle. Myslím, že i na fotkách na webu je vidět, že jsou opravdu jedinečné. Pro delší pobyty pak hosté často volí apartmány s plně vybavenou kuchyní.

Jak vzniklo spojení mezi hotelem Savorsky a kavárnou IPPA Café?

Od začátku jsme chtěli, aby přízemí domu nabízelo něco výjimečného. IPPA Café pro nás bylo jasnou volbou – máme stejné hodnoty. Nepřijímáme kompromisy v kvalitě, přinášíme prémiové produkty a dbáme na vysoký standard servisu.

Jaká položka v menu je mezi zákazníky nejoblíbenější? Na co byste pozval?

Začal bych snídaní – B.E.A.T bread je náš favorit a specialita IPPA Café. Z dezertů bych vybral citron, mango nebo hrušku – originální zákusky, které vypadají i chutnají jako skutečné ovoce. A určitě bych zmínil s pří chodem podzimu i náš dezert Šiška s ručně skládanými plátky mandlí a plněný domácím vaječňákem. K tomu samozřejmě šálek dobré kávy.

Jaký pocit byste chtěl, aby hosté měli, když z vašeho hotelu odchází?

Aby si řekli: „Sem se určitě vrátíme.“ A musím říct, že se to daří – spousta hostů se k nám vrací pravidelně.

Jaký je cíl pro kavárnu a hotel v příštích letech? Chystáte něco nového?

Naším cílem je udržet kvalitu a pořád se zlepšovat. V kavárně neustále přidáváme nové produkty – třeba teď croissanty s různými náplněmi. A do budoucna bychom rádi koncept boutique hotelu s prémiovou kavárnou rozšířili i dál.

Foto: Archiv Hotel Savorsky, IPPA Café

Buďte první! Přidejte komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *